Wikia

Roronoa Zoro, ook wel bekend als "Piratenjager Roronoa Zoro", is Luffy's eerste en waarschijnlijk sterkste bemanningslid.

Roronoa zoro is de zwaardvechter van de bemanning en behoort samen met Monkey D. Luffy tot de 11 supernovas (beginners met een waarde boven de 100 miljoen berries). Hij kan nooit de weg vinden.

Zijn grootste droom is om 's werelds beste zwaardvechter te worden en de grootste zwaardvechter ter wereld te verslaan (momenteel Dracula Mihawk). 
250px-Roronoa Zoro Anime Pre Timeskip Infobox

zoro met een litteken(gekregen in een gevecht met hawkeye mihawk 's werelds beste zwaard vechter)

Hij is momenteel 320 miljoen berries waard, dat is het hoogste bedrag bij de Straw Hat piraten, na die van de kapitein Luffy zelf.

Uiterlijk Edit

Voor de tijdssprong Edit

Hij heeft kort, groen haar. Hij draagt altijd drie zwaarden, samen gebundeld in zijn groene wollen band over zijn rechterheup. Het litteken over zijn borstkas is een litteken dat hij heeft gekregen in zijn gevecht met Mihawk, 's werelds beste zwaardvechter, tijdens de Baratie arc. Zijn zwarte bandana houdt hij meestal rond zijn arm gebonden maar in een gevecht, wanneer hij serieus is, bindt hij de bandana rond zijn hoofd.

Hij draagt een zwarte broek en zwarte laarzen. Zijn T-shirt is wit, met drie open knopen bovenaan, maar hij verandert vaak van T-shirt tijdens de verschillende arcs.

Na de tijdssprong Edit

Na de tijdssprong heeft Zoro een nieuw litteken bij gekregen, namelijk een die over zijn linker oog loopt. Daardoor houdt hij dit oog gesloten. Hij is meer gespierd dan vroeger en is wat groter geworden, bijna even groot als Nico Robin.

Hij draagt nu een open, donkergroene jas die zich sluit bij zijn heup. Hij draagt geen T-shirt en zijn wollen band is duidelijk zichtbaar onder zijn jas. Zijn bandana is nog steeds rond zijn arm gebonden.

Around Wikia's network

Random Wiki