Wikia

Iron Man "Franky [10] [2] is de scheepsbouwer voor de Straw Hat Pirates. Een cyborg van Water 7, hij was oorspronkelijk de leider van de Franky Family, een groep van het schip demontagebedrijven. [1] Hij komt oorspronkelijk uit Zuid-Blue [11], maar liet 32 ​​jaar geleden als een vier-jaar-oude kind. Hij was oorspronkelijk de naam "Cutty Flam" totdat hij gooide zijn oorspronkelijke naam voor zijn bijnaam per verzoek van Iceburg om zijn identiteit te verbergen. [12] Franky en zijn volgelingen waren oorspronkelijk vijanden van de Straw Hats totdat omstandigheden hen gedwongen om bondgenoten te worden. Op verzoek van de Franky Familie, Franky besloten deel te nemen aan de Straw Hats om zijn droom van het creëren en het berijden van een schip in staat is circumnavigating de wereld, de Thousand Sunny vervullen. Hij is de achtste lid van de Straw Hat bemanning en de zevende naar de bemanning Luffy's aan te sluiten. [13] Hij heeft momenteel een bounty van Beli94,000,000. [2] Eerder gaat door de bijnaam, "Cyborg" Franky, na waarschijnlijk met zijn favoriete wapen in de war als zijn belangrijkste orgaan van de overheid, heeft hij sinds kreeg de nieuwe bijnaam, "Iron Man".

Around Wikia's network

Random Wiki